28 Aralık 2010 Salı

Buldum! Suçlu Zamanmış


Son zamanlarda çevremdeki insanları, sahip olduklarımı çokça düşünür oldum. Çocukluğumdan itibaren hatırladığım,
hayatımda bir görünüp bir kaybolan herkes bir bir geçiyor gözümün önünden.
Çocukluk arkadaşlarım, sınıf arkadaşlarım, iş arkadaşlarım
(hepsi değil çok şükür hala elimde kalanlar var) aile dostları,
komşular, akraba çocukları, yaşıtlar.
Hiç kimse hayatımda kalıcı olmadı.
Hayatımın her evresinde birilerini arkamda bırakarak yeni hayata
yeni insanlarla devam ettim. İnsanlar birden yok oldu sanki.
Ne oldu ne değişti anlamadım. Yıllardır görüştüğümüz
aile dostlarımız, akrabalar, benim onsuz lokma yemediğim çocukluk arkadaşım,
 aile gibi olduğumuz komşular, aynı yemeği paylaştığımız okul arkadaşlarım
bundan daha büyük paylaşım mı olur?
Biz yıllarca aynı evi paylaştık onlarla, onlar bile kayboldu.
Düşünüyorum da demek ki hepsi yalanmış,
 hepsi şartlar gereği o anlıkmış.
Zaman, mesafe gerçekten her şeyin üstünü örtermiş,
her şey geçmişte kalabilirmiş.