1 Aralık 2010 Çarşamba

Kasım Ayı Bilgilendirme Toplantısı

Kasım ayına bu sayfada başlamadım ama burada bitirmek kısmet oldu.

Neler oldu kasımda? Not düşelim;

Buraya yazmaya başladım,

ne yapıyorsun? Hiç tanımadığın insanlara her şeyi anlatıyorsun gelgitleri yaşadım,

ara ara sen delimisin diye düşündüm,

sileyim mi kalsın mı karar veremedim,

hala saklanma konusunda aynı fikirdeyim,

sıfıra sıfır, elde var sıfır durumlarımdayım,

 ne kar ne zarar ettim,

yine sermayeden yemeye devam ettim,

kar olursa dağıttım,

zararı kendime sakladım,

ne uzadım ne kısaldım,

dış borcum; 0

iç borcum;  150.000.000.000.000.000.............

gezilecek, görülecek yer; çok

vakit; az

çözüm bekleyen konular: bir milyon

boşa harcanan zaman; 25.456 dk.

uykuya harcanan zaman; 2.456.320 sn.

yerine getirilmeyen sözler; çokkkkkkk

umut; hala var....