11 Şubat 2011 Cuma

Gelgitler

Son zamanlarda bir anım bir anıma uymuyor.
Bazen günlerce susuyorum, ağzımdan zorunlu kelimeler dışında hiç bir şey çıkmıyor,
bazen de her şey ama her şey hakkında konuşuyorum.
Bazen espriler yapıyorum, sohbetlere katılıyorum, hatta sohbetleri ben başlatıyorum,
bazen de çevremde ki insanlardan tamamen kendimi soyutluyorum,
etrafımda olan bitene kayıtsız kalıyorum.
Bazen evet bugün güzel bir gün diyorum,
bazen de daha saatim çalar çalmaz gözümü dahi açmadan ' offf ' larla başlıyorum güne. 
Bazen kalabalıklar içinde olayım istiyorum etrafımda arkadaşlarım,
ailem olsun, bazen de tek başıma bir ben olayım kafamı dinleyeyim istiyorum.
Bazen o kadar çok çalışıyorum ki sonradan kendim bile şaşıyorum enerjime,
bazen de ufak bir işi bile yapacak enerjiyi bulamıyorum kendimde.
Bazen içimde öyle bir güç oluyor ki bir çırpıda metrelerce yol yürüyorum,
işler yapıyorum.
Bazen de yerimden kalkacak, adım atacak halim olmuyor.
Bazen her şeyi ama her şeyi okuyayım, bileyim, öğreneyim istiyorum
zaman yetmiyor, bazen de öyle boş boş hiç bir şey yapmadan saatlerce
oturabiliyorum.
Bazen yapacaklarımı günler öncesinden planlıyorum,
bazen de işte böyle gelgitlerle hayatımı dengelemeye çalışıyorum.