4 Şubat 2011 Cuma

Mola

Sabah uyandım; Kendime çay yaptım, ekmek kızarttım,
ne yesem diye düşündüm, kahvaltımı yaptım.
Akşamdan karar verdiğim kıyafetleri giydim, evden çıktım,
soğuk diye şikâyet ettim, servis geç kaldı diye surat astım, işe geldim, ısınmaya çalıştım, maillerime baktım, gazete okudum, çayımı içtim, çalışmaya çalıştım,
net gitti, bloğuma kısa süreliğine giremedim, panik oldum, sinirlendim,
yemekten memnun kalmadım, bir şeyleri eleştirdim, olayları tartıştım.
Akşam oldu eve gittim, yemek yedim, dizi izledim, uyudum.
Tüm günümün özeti bu kadar, sıradan ve yalın.
Oysa benim için sıradan olan bir günü,
dünya da kaç kişi sıradan olmayan bir gün olarak yaşadı acaba.
Kaç kişinin işleri yarım kaldı,
kaç kişi bir daha evine dönemedi...
Kaç kişi sıcak yatakları yerine toprakta uyudu.