24 Kasım 2010 Çarşamba

Bir Dengesiz Kişilik Örneği


                                                      Teşekkürler


Bir insan aynı anda kaç yerde olmak ister?
Ben böyle bir yeteneğim olmasını istediğimden daha önce bahsetmiştim. 
Mesela ben bir yerlerde iken bu defa başka bir yeri özlüyorum;
yazın tatile gidiyorum bu defa evimi düzenimi özlüyorum.
Arkadaşlarımı özlüyorum görmek istiyorum bu defa 
tüm arkadaşlarım bir arada olsaydık diye düşünüp olmayanları özlüyorum.
Çocukluğumun geçtiği kokusunu bile hatırladığım küçük köyümü özlüyorum,
bu defa da nerdeyse hayatımın tamamını yaşadığım her sokağını,
her köşesini bildiğim bu yerleri özlüyorum. 
Çalışmaktan sıkılıyorum evimde olmak istiyorum,
 bütün gün televizyonun karşısında vakit geçiriyorum
 bu defa da işyerimi arkadaşlarımı özlüyorum,
vaktimi boşa geçirdim diye kendime kızıyorum.
Uzaklarda ki akrabalarımı özlüyorum onlarla vakit geçirmek
istiyorum gidiyorum,
bu defa da evdekileri özlüyorum biran önce dönmek istiyorum...
Yani anlayacağınız ben kendime bir türlü yaranamıyorum,
kendimi bir türlü mutlu edemiyorum.
Neler çekiyorum ben kendimden görün de anlayın halimi.