23 Kasım 2010 Salı

Yetenek


Uzun uzun cümleler kurmak isterdim,
uzunuzun anlatmak içimde birşey kalmayıncaya kadar.
Karşımdakine kendimi anlatabilmek,
söylenenleri anlamak,
okuduğum hiç birşeyi unutmamak isterdim,
yaşadığım güzel günleri en ince ayrıntısına kadar hatırlamak,
insanları anlayabilmek, insan sarrafı olmak, 
düşüncelerini, aklından geçenleri bilmek isterdim.
Aynı anda birkaç yerde olmak isterdim,
çok becerikli olmak isterdim mesela
çeşit çeşit yemekler yapmak ama içimden geldiği için,
değişik hobilerim olsun isterdim,
en az iki müzik aleti çalmak ve spor yapmak isterdim.
Bol bol okumak dünyada ki tüm kitapları bir çırpıda bitirmek isterdim,
heryeri gezmek, tüm güzellikleri görmek
ama içimde her seferinde bir heyecanla evime dönmek isterdim, 
bir kola kırk karpuz sığdırmak isterdim,
on parmağımda on marifet olsun,
leb demeden leblebiyi anlayayım isterdim.
Hiç olumsuz düşünmeyeyim,
herkesi herşeyi seveyim isterdim,
hiç sinirlenmeyeyim pamuk gibi olayım,
herkesin yardımına koşayım el uzatayım isterdim...

Bu böyle uzar gider kısaca kendimi tamamen değiştirmek isterdim.
Kimbilir belli mi olur belki eskiyi getir yeniyi götür kampanyası başlar yakında.