9 Ocak 2012 Pazartesi

Minnet

 Hayatımın her kademesinde birçok insanla tanıştım...
Bazıları hayatımda kalıcı oldu, bazıları zamanla silindi gitti.
Bazıları kendiliğinden çıkıp gitti hayatımdan,
bazılarıyla ise yol ayrımına kadar yürüyebildik sadece...
Bazılarından çok şey öğrendim, bilgilerine, tecrübelerine hayran kaldım.
Hep hayatımda olsunlar istedim...
Bazılarının ağırlığını taşıyamadım, söyledikleri, yaptıkları ruhuma ağır geldi.
Hayatımdan çıkıp gitmelerine göz yumdum, aksi için hiç ısrarcı olmadım.
Hayatımda kalan insanlara ise hep minnettar oldum.
Bana öğrettikleri için, benim hayatımda oldukları için kendimi hep şanslı hissettim.
Geriye dönüp baktığımda ne bitirdiğim okulların, ne kursların,
nede çalıştığım kurum adlarının bir değeri var gözümde. 
Sadece hayatımın o evrelerinden geriye kalan arkadaşlarım bunları değerli kılıyor.