27 Aralık 2010 Pazartesi

Aralık Ayı Bilgilendirme Toplantısı


Hem Aralık ayını, hem de bu seneyi bitiriyoruz.
Bilgilendirme her ikisi içinde olabilir aslında.
Neler oldu bakalım;
Bütçe; ayağımı yorganıma göre uzattım,
olmadı ayaklarımı çektim, idare ettim bir şekilde açık yok şükür.
Yine ne uzadım ne kısaldım,
buralardayım,
saklanıyorum,
aklıma ne gelirse yazıyorum.
Çok iç hesaplaşmalar yaptım,
galiba ben borçlu çıktım,
borç yiğidin kamçısıdır dedim, senet imzaladım.
Bol bol surat astım.
Birçok şeyi halı altına süpürdüm.
Birçok şeyi görmemezlikten geldim, içime attım,
çok hayal kırıklıkları yaşadım, çok pişmanlıklar, keşkeler, şaşkınlıklar...
Çok erteledim.
Çok ders aldım, aklımın bir köşesine kazıdım,
şuraya yazdım silinmez yazılarla.
Çok kalp kırdım, çok kırıldım.
Çok vaktimi boşa harcadım,
Boş şeylere takılıp kaldım.
Geçici sevinçler yaşadım, yalancı baharlar.
Kalıcı derinleşen yaralar aldım.
Alttan derslerim kaldı, yeni seneye sorumlu geçtim.
Çok dinledim, çok sustum.
Çok sorguladım.
İçimdeki birkaç damla umudu, daha çok ihtiyacı olana verdim,
Ben böylede idare ederim dedim.
Bir yaş daha büyüdüm,
Artık çocuk olmadığımın iyiden iyiye farkına vardım.
Geçmişe sıkı sıkı sarıldım, gelecekten hala korkmaktayım.
Çok acıya, hastalığa, yolculuğa şahit oldum,
Çok kişiyi uğurladım,
Israrla yenilerini sokmadım hayatıma,
hala elimde olanlara sarıldım.
Yeni hayatlara, kurulan yaşamlara tanıklık ettim.
Rolümü elimden geldiğince en iyi şekilde oynadım,
Umudumu kaybetmedim.
Hala varım, buradayım...