27 Aralık 2010 Pazartesi

Sanal Hediyelerim


Madem yılbaşı yaklaşıyor herkeste bir telaş,
o halde bende katılıyorum buna.
Hani eskiden okullarda yılbaşı çekilişi yapardık.
Güya sürpriz olacak kimse söylemeyecekti
ama içimizde tutamayıp fısıldardık illaki. O çekiliş gibi olsun,
bende fısıldıyorum ‘bana siz çıktınız’
Sağlık, mutluluk, huzur hepsini paketledim.
Herkese veriyorum bunları, ihtiyacı olmayan yoktur herhalde.
Beş yıldızlı bir otelde bir milyon kişilik yer ayırttım,
işinden bunalan yaza kadar beklemeyecek olanlara ilaç gibi gelsin dedim.
Çocuğu olanlara bir gecelik en deneyimli bakıcıları tuttum,
birkaç saatçiği kendilerine ayırsınlar diye.
Darda kalanlara, ihtiyacı olanlara bol bol dua gönderiyorum
en kısa zamanda bir çıkar yol bulsunlar diye,
 paraya ihtiyacı olanlara bana çıkacak ikramiyenin yüzde doksan beşini ayırdım
daha çok gülen yüzlere, kimsesiz yüreklere derman olsunlar diye
(ahhhhh keşkeee çokca param olsa)
Yeni yılda çalışmak zorunda kalanların tüm işlerini üstleniyorum
(benim her günüm aynı ne de olsa, çok şey fark etmeyecek),
ayrı kalanlara, hasretlik çekenlere tüm karayollarından,
hava yollarından, deniz yollarından iki milyon kişilik yer ayırttım
herkes sevdikleriyle olsun diye.
Bunlar tabi ki hayali hiç biri elimden gelmez malasef.
Sadece gönlümden gelen hediyeleri verebilirim size.
Herkesin derdi, sıkıntısı eski senede kalsın.
Yeni yıl yeni başlangıçlar getirsin herkese, sağlık, huzur,
mutluluk, kimse üzülmesin, kalıcı sıkıntılar çekmesin,
hepsi uçup gitsin. Kimse yalnız kalmasın,
etrafında dost gülen yüzler olsun,
herkes sevdiği işi yapsın, işsizler iş bulsun,
öğrenciler güzel güzel yerler kazansın, emeklerinin karşılığını alsın,
sorular bir çırpıda bitsin, sayılı günler göz açıp kapayana kadar geçsin,
ayrılıklar bitsin, hastalar şifa bulsun.
Ve daha aklıma gelmeyen tüm iyi dilekler hepsi sizin olsun...
Ne yapalım, sanal âlemin sanal hediyesi de bu kadar olur.